شهر راز

شهر راز

خوشا شیراز و وضع بی مثالش خداوندا نگه دار از زوالش

 

 

دلم برای کسی تنگ است

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد

دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد

دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش تنهایی من است

دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است

دلم برای کسی تنگ است که محرم اسرار است

دلم برای کسی تنگ است که راهنمای زندگیست

دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند

دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست

دلم برای کسی تنگ است که دوستیش بدون (( تا )) است

دلم برای کسی تنگ است  که دل تنگ دل تنگی هایم است


نظرات شما عزیزان:

جوجه کلاغ
ساعت17:17---14 تير 1390
سلاااااااااااااااااااام ...
به شدت خوشحالم از آشناییتون
" من هم دل تنگم .. خیلی دل تنگ و حالا فهمیده ام که دل تنگی تلخ ترین دل پیچه ی دنیاست .. "
وب خیلی قشنگی دارین و قالبش برام خاطره انگیزه ...


جوجه کلاغ
ساعت16:37---14 تير 1390
سلااااااااااااااااااام ...
به شدت خوشحالم از آشناییتون ...
" دل من هم تنگ است ..
و این روزها فهمیده ام که دل تنگی تلخ ترین دل پیچه ی دنیاست بی شک .."


asa
ساعت21:08---26 ارديبهشت 1390
salam
merc ke umadi
webet khili khoshele ghalebe bahali dari


امیرعلی جان
ساعت11:01---26 ارديبهشت 1390
با سلام خدمت تمامی دوستان

دوستان عزیز امروز میخام یک سیستم کسب درآمد آسان وپردرآمد وحلال از طریق اینترنت را

به شما عزیزان معرفی کنم که دراین سیستم شما با فروش محصولاتی برای صاحب سایت

حق فروش خیلی خوبی از صاحب سایت دریافت میکنید به این صورت که از شما شماره حساب

میگیرند که کاملا مطمئن هست.که شما با روزی 10 الی 20 دقیقه کار درآن

میتونید ماهی حدود300 یا 400 هزارتوماندریافت کنید

به شرط اینکه تمامی روش های سایت را مطالعه کنید.

شما باکلیکبرروی لینک زیر میتوانید وارد این سیستم کسب درآمد بشید.
http://link24.ir/RegSubReseller.aspx?s=


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,

|
 

حمیدرضاجمالی

من اهل شیرازم روزگارم بد نیست خورده هوشی سر سوزن شوقی نقاشم و هنرمندان را دوست دارم ....
www.hamidreza.shiraz@gmail.com

 
 

لینک دوستان

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

 

مطالب قبلی

40 مورد از کم هزینه ترین لذت‌های دنیا!

خواهر خوانده های شیراز

بنیان‌گذاری شیراز

دلم برای کسی تنگ است

شیشه تبدار

تقدیم به مادرم

کودکان از عشق چه می گویند؟

ای کاش صمیمیت ما آدمها همیشگی باشه

زندگی ......

چرا آقایون ناگهان خانمی که عاشقش هستند را ترک میکنند؟

20 راه جالب برای تشخیص عشق واقعی

اگر قصد ازدواج دارید یا به تازگی ازدواج کرده‌اید، این پیام را حتما بخوانید !

آیا ازدواج برای همه یک امر ضروری است ؟!

کارت پستال های زیبای عاشقانه

داستان های عاشقانه

دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟

ماجرای روز ولنتاین و نامزدهای جوان

دیدنی ترین نقاط جهان

عکس های عاشقانه و احساسی

جزیره های شخصی بازیگران و خوانندگان معروف هالیوودی

 

نویسندگان

حمیدرضاجمالی

 

 





لینک دوستان

عاشقم من

کولی عاشق

من و وبلاگم

بخوانید تا بدانید

دختری از جنس یخ

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 37843
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1